Opravují učitelé na poradách testy nebo čtou noviny? Proč to asi dělají? Jsou porady povinnou nudou, nebo příležitostí k po-RADĚ? A co zápisy z porad - důležitý dokument, nebo opruz do zásuvky?
Seminář je určen vedoucím pracovníkům ve školách a školských zařízeních, kteří v rámci své funkce řídí porady a chtějí, aby porady vedly k efektivní činnosti jejich podřízených. Jedná se tedy nejen o ředitele a zástupce, ale také o vedoucí týmů (metodických sdružení, předmětových komisí, odborných sekcí), vedoucí učitele či vychovatele nebo vedoucí poradenského pracoviště.
Specifika porad v prostředí škol a školských zařízeních (pedagogické rady)
Reflexe: upřesnění zápisu, rozeslání zápisu účastníkům, zpětná vazba od účastníků
Komunikační typy
Je ředitelkou ZŠ v Praze, vyučovala v Centru školského managementu PedF UK v Praze, dlouhodobě se zaměřuje na vedení lidí ve školách a školských zařízeních.
Školení je akreditováno MŠMT.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
jana@olchavova.cz
+420 602 87 17 87
dita@olchavova.cz
+420 773 27 03 20