Štítek: seberozvoj

Myšlenkové mapy – užitečný nástroj pro žáky i pedagogy

Tvorba a principy tvorby myšlenkových map , jejich využití ve škole a ve výuce – metody, formy zapojení, příklady z praxe . Zapojení myšlenkových...

Třídní učitel jako lídr

Třídní učitelé jsou ve školách hybateli změn, komunikátory s rodiči, spolutvůrci klimatu třídy, implementátoři etické složky výchovy...

Koučink pro pedagogy - intenzivní výcvik 8 setkání

Rozhodnete-li se absolvovat náš koučovací výcvik pro učitele, budete na jeho konci vybaveni koučovacími dovednosti na velmi dobré úrovni. A to...

Koučink a mentoring pro vedení škol

Cyklus osmi intenzivních setkání (8 x 8 vyučovacích hodin) je koncipován tak, aby si účastníci osvojili koučovací techniky, díky nimž si budou...

Jak neprohrát v komunikaci

“ Kašlete na to! ” - pochopili jste to jako příkaz, nebo výtku? Raději řeknete “ Mýlíte se ” nebo “ Zkusím vám vysvětlit, jak to vidím...

Klima třídy

Učení je úspěšné jen tehdy, probíhá-li v kvalitním třídním klimatu. Takové klima ve školní třídě je výsledkem dlouhodobé a systematické...

Aktivizující výuka aneb Didaktická strategie „líného učitele“

Umí-li učitel dobře aplikovat poznatky didaktiky, pedagogiky, pedagogické psychologie, osobního time managementu a pedagogických neurověd a dokonale...

Hodnocení není jen klasifikace

Škála hodnoticích a klasifikačních systémů v různých pedagogických systémech je velmi široká. Lektor nabídne přehled různých způsobů...

123

Facebook

Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB

Odběr novinek

Nevyhovuje Vám termín? Napíšeme Vám, až bude nový termín.

» informace o zasílání novinek

Kontakt

Jana Olchavová

Jana Olchavová

jana@olchavova.cz
+420 602 87 17 87

 

Dita Olchavová

Dita Olchavová

dita@olchavova.cz
+420 773 27 03 20


 


 

Vyhledávání