Tvorba a principy tvorby myšlenkových map, jejich využití ve škole a ve výuce – metody, formy zapojení, příklady z praxe. Zapojení myšlenkových map v další práci učitele – plánování, řízení projektů, organizační systémy aj.
21 let pracoval ve školství na školách se zaměřením na moderní technologie a z toho 10 let jako ředitel školy, která měla ve své specializaci mimo moderních technologií i program na rozvoj nadaných a talentovaných dětí.
Specializuje se na: rozvoj potenciálu a nadání dětí, výchovné a vzdělávací systémy, moderní technologie ve vzdělávání, strategie, marketing a rozvoj škol.
Akreditováno MŠMT, 8 vyučovacích hodin, lze platit ze šablon.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
Podzimní semináře? Přihlašte se už teď, faktura může počkat...
... třeba do doby, než se rozkoukají Vaše nové Šablony. Stačí napsat do poznámky při registraci.