Jak nastavit efektivní týmovou spolupráci školy?

Místo konání akce: Klimentská 50, Praha 1 (na rohu Klimentské a Helmovy ulice, vchod z vedlejší Helmovy ulice)
Typ akce: Seminář
Cena za osobu: 1 900,- Kč vč. DPH
Termín konání akce: 16.04.2020 od 11:00 do 15:00
Počet hodin: 6
Akreditace MŠMT v rámci DVPP: Ano
Lze hradit ze šablon: Ano

Zaměříme se na problematiku budování funkčních pracovních týmů (metodických sdružení, předmětových komisí…) ve školách. Cílem je zajistit kvalitní pedagogický proces, v rámci kterého ředitel školy na vedoucí těchto týmů deleguje nejen povinnosti, ale také řadu kompetencí a s nimi i odpovídající ohodnocení. Takto nastavená organizační struktura využívající potenciál týmů následně napomáhá řediteli školy při pedagogickém i personálním řízení.

Naše lektorka, Irena Trojanová, představí své bohaté osobní zkušenosti i slepé uličky, kterými si prošla, než se jí podařilo nastavit strukturu své školy tak, aby zvládala řízení velké školy efektivně a kvalitně.

Program

  • Předpoklady pro vznik týmů
    • tým vs. skupina
    • týmové role - volba členů a vedoucích týmů
    • vývoj týmu
    • týmové klima
  • Externí podpora týmů
    • ​nastavení pravidel a kompetencí
    • podmínky pro práci
    • motivace - finanční/nefinanční
  • Vyhodnocení práce týmů
    • Interní
    • Externí
  • Specifika vední týmů ve školském prostředí
  • Bohatá diskuse, sdílení zkušeností účastníků, kazuistiky

ŘEKLI O ŠKOLENÍ

  • Výborně připravené po praktiké stránce. Seminář mi přinesl spoustu nápadů, inspiroval mě.
  • Perfektní, vše využiji!
  • Získala jsem návod na postup při tvorbě školního i osobního plánu rozvoje pedagogických pracovníků.
  • Lektorka vynikající, příjemná. Velké množství materiálů, které využiji, praktická práce na nich.

KOMU JE SEMINÁŘ URČEN?

Seminář je určen především vedoucím pracovníkům školy, ideálně v tandemu ředitel + zástupce.

LEKTORKA

Irena TrojanováIrena Trojanová

Je ředitelkou velké ZŠ v Praze, řadu let vyučovala v Centru školského managementu PedF UK v Praze, dlouhodobě se zaměřuje na vedení lidí ve školách a školských zařízeních. Autorka celé řady publikací na téma školský management, např. Ředitel a střední management školy, Průvodce pro ředitele a střední management ZŠ a SŠ, Zástupce ředitele aneb Život mezi mlýnskými kameny, Personalistika v řízení školy, Vedení ve školách a školských zařízeních, Sebeřízení vedoucího pracovníka ve školství.


AKREDITACE

Školení je akreditováno MŠMT v rámci DVPP.

Zpět na kalendář akcí

Je nám líto, již jsou všechny volné kapacity obsazeny.


Související


Aktuální informace

Aktuální informace k našim seminářům

Semináře v termínu březen - květen 2020

Postupně se všem registrovaným ozýváme a nabízíme nové termíny. Pokud jsme se Vám zatím neozvali nebo už se nemůžete dočkat, napište/zavolejte nám, pro naprostou většinu seminářů již máme náhradní termín.

Červen 2020

Aby se seminářů mohli zúčastnit i ti, pro které bude velmi náročné se uvolnit ze školy kvůli znovuzahájení prezenční výuky, maturitám, přijímačkám apod., přesunuli jsme semináře na víkendové termíny. Účastníkům, kteří jsou již na červnové semináře registrovaní, se také v nejbližších dnech ozveme.

Srpen 2020 a dále

Pevně věříme, že od léta dále již všechna školení proběhnou v těch termínech, jak je postupně zveřejňujeme na našich webových stránkách. Můžete si zde již nyní rezervovat místo, fakturu je možné zaplatit, až se seminář přiblíží a bude jisté, že se seminář uskuteční.

Děkujeme za trpělivost a opravdu moc se těšíme zase na viděnou v opravdickém offline 3D světě! ;-)

Facebook

Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB

Odběr novinek

Nevyhovuje Vám termín? Napíšeme Vám, až bude nový termín.

» informace o zasílání novinek

Kontakt

Jana Olchavová

Jana Olchavová

jana@olchavova.cz
+420 602 87 17 87

 

Dita Olchavová

Dita Olchavová

dita@olchavova.cz
+420 773 27 03 20


 


 

Vyhledávání