Jak nastavit efektivní týmovou spolupráci školy?

Místo konání akce: Klimentská 50, Praha 1 (na rohu Klimentské a Helmovy ulice, vchod z vedlejší Helmovy ulice)
Typ akce: Seminář
Cena za osobu: 1 900,- Kč vč. DPH
Termín konání akce: 16.04.2020 od 11:00 do 15:00
Počet hodin: 6
Akreditace MŠMT v rámci DVPP: Ano
Lze hradit ze šablon: Ano

Zaměříme se na problematiku budování funkčních pracovních týmů (metodických sdružení, předmětových komisí…) ve školách. Cílem je zajistit kvalitní pedagogický proces, v rámci kterého ředitel školy na vedoucí těchto týmů deleguje nejen povinnosti, ale také řadu kompetencí a s nimi i odpovídající ohodnocení. Takto nastavená organizační struktura využívající potenciál týmů následně napomáhá řediteli školy při pedagogickém i personálním řízení.

Naše lektorka, Irena Trojanová, představí své bohaté osobní zkušenosti i slepé uličky, kterými si prošla, než se jí podařilo nastavit strukturu své školy tak, aby zvládala řízení velké školy efektivně a kvalitně.

Program

  • Předpoklady pro vznik týmů
    • tým vs. skupina
    • týmové role - volba členů a vedoucích týmů
    • vývoj týmu
    • týmové klima
  • Externí podpora týmů
    • ​nastavení pravidel a kompetencí
    • podmínky pro práci
    • motivace - finanční/nefinanční
  • Vyhodnocení práce týmů
    • Interní
    • Externí
  • Specifika vední týmů ve školském prostředí
  • Bohatá diskuse, sdílení zkušeností účastníků, kazuistiky

ŘEKLI O ŠKOLENÍ

  • Výborně připravené po praktiké stránce. Seminář mi přinesl spoustu nápadů, inspiroval mě.
  • Perfektní, vše využiji!
  • Získala jsem návod na postup při tvorbě školního i osobního plánu rozvoje pedagogických pracovníků.
  • Lektorka vynikající, příjemná. Velké množství materiálů, které využiji, praktická práce na nich.

KOMU JE SEMINÁŘ URČEN?

Seminář je určen především vedoucím pracovníkům školy, ideálně v tandemu ředitel + zástupce.

LEKTORKA

Irena TrojanováIrena Trojanová

Je ředitelkou velké ZŠ v Praze, řadu let vyučovala v Centru školského managementu PedF UK v Praze, dlouhodobě se zaměřuje na vedení lidí ve školách a školských zařízeních. Autorka celé řady publikací na téma školský management, např. Ředitel a střední management školy, Průvodce pro ředitele a střední management ZŠ a SŠ, Zástupce ředitele aneb Život mezi mlýnskými kameny, Personalistika v řízení školy, Vedení ve školách a školských zařízeních, Sebeřízení vedoucího pracovníka ve školství.


AKREDITACE

Školení je akreditováno MŠMT v rámci DVPP.

Zpět na kalendář akcí

Přihláška

Termín:

Název společnosti
Ulice a číslo
Město
PSČ
DIČ
Email
Telefon
Jméno a příjmení
Datum narození:    
Poznámka:    
Požaduji počet osvědčení:        
Fakturační email
S Vašimi osobními údaji pracujeme dle našich zásad zpracování osobních údajů.
    


Máte k tomuto dotaz? Ptejte se

povinné údaje
Jméno:
E-mail:
Nadpis:
Obsah:
Odebírat e-mailem:    
   
S Vašimi osobními údaji pracujeme dle našich zásad zpracování osobních údajů.
Ochrana proti spamu:


Související


Aktuální informace

Dle nařízení Vlády ČR rušíme všechny semináře, a to až do odvolání.

Až se situace uklidní, pokusíme se pro všechny semináře najít náhradní termíny, případně Vám vrátíme peníze. Prosíme však o trpělivost, nechceme jednat ukvapeně.

Registrace na nové semináře zůstávají otevřené, automaticky vystavené faktury zatím neplaťte, v případě, že by nebylo možné seminář uskutečnit, registrace samozřejmě bezplatně stornujeme.

Děkujeme za pochopení. Přejeme nám všem, ať se vše zase co nejdříve vrátí do normálu. Mytí rukou 3x zdar! wink

Facebook

Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB

Odběr novinek

Nevyhovuje Vám termín? Napíšeme Vám, až bude nový termín.

» informace o zasílání novinek

Kontakt

Jana Olchavová

Jana Olchavová

jana@olchavova.cz
+420 602 87 17 87

 

Dita Olchavová

Dita Olchavová

dita@olchavova.cz
+420 773 27 03 20


 


 

Vyhledávání