Místo konání akce: Klimentská 50, Praha 1 (na rohu Klimentské a Helmovy ulice, vchod z vedlejší Helmovy ulice)
Typ akce: Cyklus seminářů
Cena za osobu: 1 900,- Kč vč. DPH
Termín konání akce: 22.11.2021 od 10:00 do 16:00Počet hodin: 8
Akreditace MŠMT v rámci DVPP: ano i ne, viz sekce
Často kladené otázkyLze hradit ze šablon: Ne
Během jednodenního semináře týmového koučinku v praxi si zopakujeme hlavní zásady, jak k týmovému koučování přistupovat:
- jak si zvolit cíl
- jak se ho celou dobu držet a nesejít z cesty
- jak stanovit podmínky pro koučování týmu či skupiny
- jak s lidmi hovořit a jak hrát svou roli průvodce.
Hned po této teorii, které budeme věnovat jen asi čtvrtinu času, přejdeme rovnou do praxe a vytvoříme tým lidí - pedagogický sbor, který se nechá koučovat svým nadřízeným, a celou akci si pak zopakujeme z pozice skupiny - třídy dětí, které jsou koučovány učitelem. Praxi tak získají jak vedoucí pracovníci tak i řadoví pedagogové.
Během tohoto nácviku bude každý účastník nejen v pozici koučovaného, ale i kouče, o což v našem semináři jde primárně. Výsledkem by měl být jasný vhled do koučovací strategie týmu a vědomí, že už to nějak umím a v praxi si poradím.
SLOVA LEKTORKY O SEMINÁŘI
"Díky znalostem koučovacích technik a vytvoření si vlastního koučovacího přístupu získají pedagogové možnost strukturovaněji vést svou pedagogickou práci s jasně nastavenými krátkodobými i dlouhodobými cíli. Výrazně si zvýší pravděpodobnost, že je práce bude více těšit a naplňovat. Když má holt něco tah na bránu a navíc to tam i padá, tak je to prostě radost."
SLOVA ÚČASTNÍKŮ O KOUČOVACÍM VÝCVIKU
- Seminář byl naprosto úžasný - praktický, velmi motivující pro mou další práci, velmi mě "nakopl" do dalších dní. Více takových seminářů by bylo třeba. Paní lektorka byla úžasná, odnáším si mnoho a mnoho zkušeností.
- Seminář byl pro mě užitečný úplně vším, každé slovo pro mě mělo velký význam!! Děkuji!
- Naučila jsem se používat vědomě koučovací přístup nejen ve školním prostředí, ale i v rodinném kruhu. Koučovací přístup mi pomáhá řešit a překonávat problémy, posouvá mě dopředu a otevírá další možnosti pro moji pedagogickou činnost.
- Seminář byl užitečný v mém osobnostním rozvoji, ve zkvalitnění mé práce a tím v celkovém pocitu spokojenosti. Děkuji za přístup lektorky - výborný seminář! Děkuji také za výborný servis - občerstvení! :-)
- Díky tomuto semináři jsem zjistila, proč chodím do školy, našla si svůj koučovací přístup a lépe poznala sama sebe. Seminář, jeho vedení a organizaci hodnotím slovem: perfektní!
- Získala jsem mnoho užitečných informací o tom, jak je možné komunikovat s lidmi, jak vést tým lidí. Získané informace uplatňuji, používám nejen v komunikaci s podřízenými, pomáhají mi lépe komunikovat s rodiči dětí i s dětmi. Užitečné jsou také v mém osobním životě. Vřele doporučuji všem učitelům a ředitelům, osobní rozvoj je důležitý!
- Uvědomění si vlastních kvalit, zlepšení komunikace s ostatními lidmi, podporování týmového ducha školy, preciznější zadávání úkolů - být čitelnější pro ostatní, naučila jsem se aktivně nastlouchat a nepředpokládat.
- Seminář mě velmi naplnil. Ukázal mi cestu, jak lépe pracovat s lidmi (v kolektivu, v rodině, kolem sebe). Tímto seminářem by měli určitě projít všichni učitelé (výborné praktické činnosti).
LEKTORKA
Monika Kulová Skokanová
Monika je sama aktivní pedagožkou a certifikovanou koučkou. Díky tomuto spojení dokáže účastníkům našich koučovacích výcviků předat ty správné příklady z praxe, podělit se o příběhy, kdy něco zdánlivě nefungovalo. Projevuje vysoký stupeň empatie, protože je s Vámi učiteli na stejné lodi a velmi dobře ví, s čím se pravděpodobně budete v začátcích implementace koučovacího přístupu potýkat.
O své zkušenosti s koučingem ve škole napsala článek Dejte koučování do škol! pro časopis Řízení školy.