V mailové schránce se Vám zase kupí maily typu: Proč neučíte matematiku Hejného nebo proč učíte matematiku Hejného? Proč trávíte tolik času venku, děti se nic pořádného nenaučí nebo neměli byste trávit raději více času venku, když informace si dnes může každý vygooglit? Možná se Vám vrší náměty a tipy na levnější, efektivnější, lepší a šetrnější způsoby testování na covid-19, odmítání testování, požadování testování, odmítání roušek, požadování roušek, pro a proti distanční, rotační i prezenční výuce a Vy máte pocit, že se skutečně nezavděčíte nikomu?
Pojďme společně nastavit základní stavební kameny takové komunikace s rodiči ve škole, která nebude zbytečné konflikty vyrábět, bude respektovat rozdílné názory a zároveň zachová pozici a ráz školy.
Pracuje jako asistentka na Katedře andragogiky a managementu vzdělávání, kde se věnuje především oblasti školského managementu. Celkově se svou publikační a lektorskou činností snaží aktivně působit na vedoucí školské pracovníky a pomáhat jim smysluplně a efektivně pracovat, řídit a vést školy. Opírá se o letitou praxi ve vedení mateřské, základní i střední školy, čerpá také z absolvovaných sebezkušenostních výcviků a vlastního manažerského vzdělání.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
jana@olchavova.cz
+420 602 87 17 87
dita@olchavova.cz
+420 773 27 03 20