Cyklus osmi intenzivních setkání (8 x 8 vyučovacích hodin) je koncipován tak, aby si účastníci osvojili koučovací techniky, díky nimž si budou umět lépe stanovit vizi školy, kterou budou schopni obhájit před pedagogickým sborem, zřizovatelem i rodiči, a celkově si budou lépe vědět rady ve svízelných situacích. Strukturovanější a systematičtější přístup dodá vedoucím pracovníkům nový rozhled - uvidí zajímavé možnosti i tam, kde je původně neviděli.
Účastníci si detailně osvojí koučovací dovednosti, dostanou prostor vytvořit si vlastní koučovací přístup, pochopí rozdíl mezi koučingem, mentoringem a koučovacím přístupem, který lze uplatit ve školství.
Poskytneme cesty, jak pracovat sám se sebou, jak rozvíjet svou osobnost k vlastnímu prospěchu i k prospěchu žáků, pedagogů a rodičů. Naučí se aktivně naslouchat, používat koučovací otázky při práci se sebou samými i s kolegy.
Každé setkání bude mít vždy jak teoretickou, tak i praktickou část. Účastníci si budou moci jednotlivé techniky osobně vyzkoušet při samostatných i skupinových cvičeních.
Bude kladen důraz na postupné zavádění již osvojených praktik do pedagogické praxe - na každém setkání bude prostor pro reflexi, zpětnou vazbu, co se daří aplikovat a co nikoliv.
Celkový rozsah činí 64 vyučovacích hodin (8 x 8 h.). Abychom co nejméně narušovali pracovní dobu účastníků, pouze 4 setkání proběhnou ve všední den (2x úterý, 1x pátek, 1x pondělí před státním svátkem), jedno setkání bude o víkendu a dvě v sobotu:
úterý 20.2.
úterý 6.3.
sobota 24.3.
pátek - neděle 13.-15.4.
pondělí 30.4. (využijeme pondělí před státním svátkem, 1.5., kdy má většina škol ředitelské volno)
sobota 12.5. finále
Nehodí se Vám některý z termínů? Věřte, že vybrat termín, který se hodí všem je takřka nadlidský úkol, proto tolerujeme 1 absenci a nabízíme individuální konzultace a samozřejmě podklady k promeškanému semináři. Navíc na začátku každého setkání společně rekapitulujeme, co jsme se minule naučili a jak se nám to v praxi osvědčilo.
Seminář je určen vedoucím pracovníkům všech typů škol a školských zařízení. Pro absolvování semináře není potřeba předchozí zkušenosti s koučovacími metodami ani hlubší psychologické vzdělání.
"Ovládání koučovacích dovedností postaví práci ředitelů škol a jejich zástupců do jiného světla: více se budou zajímat o smysl toho, co se děje ve škole, nastaví si vizi školy a poněkud jiný postoj k pedagogickému sboru a rozvoji zaměstnanců. Koučovací dovednosti přinesou nový pohled na práci ředitele školy - bude podstatně pestřejší, zajímavější, strukturovanější."
Je pedagožkou, certifikovanou koučkou, akreditovanou lektorkou seberozvojových seminářů a poradkyní pro oblast výchovy, mezilidských vztahů a vzdělávání.
Školení je akreditováno MŠMT.
Cyklus je možné hradit ze šablon OP VVV (I/2.1 Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu minimálně 40 hodin, Vzdělávání ped. pracovníků SŠ a VOŠ v DVPP v rozsahu minimálně 24 hodin).
Ve dvou se to lépe táhne, viďte! A co teprve ve třech! Proto nabízíme 10% slevu pro 2. přihlášeného účastníka či účastnici ze stejné školy a 20% slevu pro 3. a další účastníky.
Stačí do poznámky při registraci napsat, že jste další účastník ze stejné školy a my Vám připravíme fakturu zohledňující slevu (automaticky vygenerovanou fakturu na plnou částku budete ignorovat).
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
Věděli jste, že rezervovat si své místo na semináři v roce 2025 můžete už nyní, ale platit stačí až v roce 2025?
Stačí, když tuto možnost zaškrtnete v registračním formuláři.
Těšíme se na vás!