V tomto tréninkovém programu vás naučíme, jak předvídat potenciální konflikty, jak jim předcházet, jak reagovat, když už konflikt propukne. Naučíme vás, čím začít a čím ukončit profesionálně vedený konstruktivní rozhovor a jak ho strukturovat. Dozvíte se, co platí na rozrušeného nebo rozčileného klienta či kolegu, jak se jím nenechat vyvést z míry a čeho se raději vyvarovat. Poznáte rozdíl mezi profesionálním a neprofesionálním jednáním.
Seznámíme vás s nástroji a technikami efektivní komunikace a vyzkoušíte si, jak s jejich pomocí dojít v rozhovoru co nejdříve k cíli, aniž byste (zejména ze své strany) opustili atmosféru klidu, bezpečí a respektu.
Každému, komu záleží na kvalitě komunikace s kolegy v týmu či s klienty.
Zkušená psychoterapeutka, lektorka a supervizorka.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
jana@olchavova.cz
+420 602 87 17 87
dita@olchavova.cz
+420 773 27 03 20