Jak efektivně komunikovat v týmu i s klienty

Místo konání akce: Praha
Typ akce: Dílna
Cena za osobu: 2 500,- Kč vč. DPH
Termín konání akce: 29.05.2017 od 10:00 do 16:00
Akreditace MŠMT v rámci DVPP: ano i ne, viz sekce Často kladené otázky

V tomto tréninkovém programu vás naučíme, jak předvídat potenciální konflikty, jak jim předcházet, jak reagovat, když už konflikt propukne. Naučíme vás, čím začít a čím ukončit profesionálně vedený konstruktivní rozhovor a jak ho strukturovat. Dozvíte se, co platí na rozrušeného nebo rozčileného klienta či kolegu, jak se jím nenechat vyvést z míry a čeho se raději vyvarovat. Poznáte rozdíl mezi profesionálním a neprofesionálním jednáním.

Seznámíme vás s nástroji a technikami efektivní komunikace a vyzkoušíte si, jak s jejich pomocí dojít v rozhovoru co nejdříve k cíli, aniž byste (zejména ze své strany) opustili atmosféru klidu, bezpečí a respektu.

Program

  • Zásady a pravidla profesionálně vedeného rozhovoru
  • Nejčastější úskalí a jejich zvládání
  • Techniky a trénink 

Komu je seminář určen

Každému, komu záleží na kvalitě komunikace s kolegy v týmu či s klienty.

Řekli o školení

  • Velmi přínosné v profesionálním i osobním životě!
  • Seminář mi ukázal jiné možnosti, jak jednat s rodiči (i kolegy) v krajních situacích.
  • Seminář je velmi užitečný, jsem velmi nadšená hlavně z konkrétních příkladů, které mi v mnohém otevřely oči. Děkuji lektorce za příklady a hlavně rady, které jsou nejen pro mou práci velmi cenné.

Lektorka

Karla MaříkováKarla Maříková 

Zkušená psychoterapeutka, lektorka a supervizorka.

 

Zpět na kalendář akcí

Je nám líto, již jsou všechny volné kapacity obsazeny.


Související


Vyhledávání

Facebook

Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB