O domácím vzdělávání panuje mezi učiteli a řediteli základních škol celá řada mýtů, předsudků a obav, které často pramení z malé osobní zkušenosti a nedostatečné informovanosti o tomto narůstajícím vzdělávacím trendu.
Představíme Vám formy a způsoby, jakými je u nás domácí vzdělávání praktikováno, příčiny, které rodiče k domácímu vzdělávání vedou, a také zajímavé výsledky dlouhodobého lektorčina výzkumu na téma domácí vzdělávání.
Seminář je určen především vyučujícím a vedoucím pracovníkům ZŠ.
Vyučuje na Fakultě sociálních studií MU v Brně. Rok vyučovala děti v romské osadě, 7 měsíců děti na Srí Lance, má 6letou praxi v domácím vzdělávání svých čtyř dětí. Věnuje se problematice vzdělávání dětí z odlišného socio-kulturního zázemí. Je členkou poradního sboru Rady vlády pro záležitosti romské menšiny.
Školení je akreditováno MŠMT.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB