Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Jak hodnotit práci pedagogů, kde každý učitel i každá škola mají své jedinečné podmínky? Tento praktický seminář Vás provede klíčovými principy hodnocení a ukáže, jak hospitace využít jako účinný nástroj zpětné vazby a rozvoje. Pro zkušené ředitele i nováčky přinese inspiraci, praktické materiály a možnost sdílení osvědčených postupů, abychom podpořili růst a respektovali jedinečnost každé školy i učitele.
Pečlivá příprava je téměř vždy zárukou dosažení kvalitního výsledku. Ve školách to rovněž platí, a pokud navíc jednotlivé oblasti využívají kritéria České školní inspekce pro hodnocení, je pravděpodobnost dosažení cíle ještě větší. Seminář se zaměřuje na podrobnou analýzu jednotlivých oblastí, následně se stanoví cíle, ke kterým jsou vytvářeny plány s termíny i zodpovědnými osobami. Samozřejmou součástí semináře jsou materiály okamžitě využitelné ve školské praxi a také podpora sdílení zkušeností účastníků.
Tento nadstavbový dvoudenní výcvik je určen absolventům základního koučovacího výcviku, kteří chtějí prohloubit své dovednosti a naučit se pracovat se strachem a obavami. Osvojíte si osvojí techniky klasického koučinku (SMARTER, GROW), vizualizaci, práci s kotvami a seznámí se s logickými úrovněmi R. Diltse. Výcvik posílí Vaše koučovací kompetence i schopnost využívat sebekoučink v osobním i profesním životě. (Vzkaz pro absolventy našich koučovacích výcviků: Ano, toto je TEN slíbený nadstavbový kurz pro Vás! )
Ve školství není pracovní doba jen o hodinách a přestávkách, ale také o přímé a nepřímé pedagogické činnosti, přesčasech, přespočetných hodinách a mimoškolních výjezdech, kde se zákony někdy ohýbají jako gymnasté. Tento seminář vám přehledně a srozumitelně ukáže, jak se v pravidlech pracovní doby orientovat, na co si dát pozor a kde najít hranici mezi zákoníkem práce a zákonem o pedagogických pracovnících – a to vše s lehkostí, která vás při čtení legislativy asi jinak nepotká.
Oblíbené lektorky Vás na 3 setkáních zasvětí do základních manažerských a personálních činností ve školní družině a naučí Vás pečovat o sebe, abyste mohly pečovat o ostatní.
Vztah mezi zřizovatelem a ředitelem školy bývá často napjatý – ředitelé si stěžují na zasahování do kompetencí, zřizovatelé zase na nedostatek informací. Obě strany si občas pletou pravomoce, přehazují si odpovědnost a zapomínají, že škola není ani firma, ani úřad. Seminář rozmotá právní klubko jejich vzájemného postavení, povinností i možností, a ukáže, jak nastavit spolupráci tak, aby z ní netekly nervy.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB