Šablony Operační program JAK nahrává DVPP hezky do karet, lze z nich hradit kterýkoli z našich seminářů.
Zde je výňatek z relevantních pravidel pro čerpání ze Šablon:
- Vzdělávání je možné realizovat formou akreditovaných i neakreditovaných kurzů nebo vzdělávacích programů, stáží, nebo formou supervize/mentoringu/koučingu.
- Minimální hodinová dotace je 8 vyučovacích hodin - lze ji absolvovat v rámci jedné vzdělávací aktivity, nebo složit z více kratších bloků vzdělávání. (Např. Je zvolena kombinace vzdělávání v hodinové dotaci 24 hodin: kurz v hodinové dotaci 16 hodin + vzdělávací program v délce 4 hodiny + 4 hodiny mentoringu.)

- Kurz může být realizován prezenční nebo distanční formou (s výjimkou realizace stáží).
- V případě distanční formy se musí vždy jednat o realizaci vzdělávání on-line synchronní formou, což se dokládá print screenem obrazovky, který Vám dodáme.
- Cílová skupina: Pracovníci ve vzdělávání základních škol, školních družin a školních klubů. Ostatní pracovníci ve vzdělávání základních škol, školních družin a školních klubů.
- Podporovaná témata (odpovídá všem námi nabízeným seminářům):
- čtenářská pre/gramotnost
- matematická pre/gramotnost
- umělecká gramotnost
- cizí jazyky/komunikace v cizím jazyce
- inkluze
- projektová výuka
- přírodovědné a technické vzdělávání
- EVVO (environmentální vzdělávání, výchova a osvěta) a vzdělávání pro udržitelný rozvoj
- vzdělávání s využitím nových technologií
- kulturní povědomí a vyjádření
- historické povědomí, výuka moderních dějin
- formativní hodnocení
- rozvoj podnikavosti a kreativity
- spolupráce s rodiči a zákonnými zástupci dětí a žáků
- well-being a psychohygiena
- pedagogická diagnostika
- kariérové poradenství včetně identifikace a rozvoje nadání
- genderová tematika v obsahu vzdělávání
- propojování formálního a neformálního vzdělávání
- mediální gramotnost, prevence kyberšikany, chování na sociálních sítích
- občanské vzdělávání a demokratické myšlení
- individualizace vzdělávání a vedení portfolia dítěte/žáka
- inovace ŠVP/Koncepce rozvoje školy/školského zařízení
- řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu
- logopedie a primární logopedická prevence
- práce s dvouletými dětmi v mateřské škole
- zážitková pedagogika
- alternativní/inovativní formy výuky
- výuka češtiny jako druhého jazyka
- podpora uvádějících/provázejících učitelů